Szkolenia polecane | |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia | |
Pierwsze kroki menadżera (First Time Manager) – fundamenty przywództwa i zarządzania zespołemOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaZarządzanie zespołem to wymagające ciągłego rozwoju, a przy tym dużej odpowiedzialności i odwagi zadanie. Żeby zostać dobrym menedżerem, trzeba nie tylko chcieć pełnić tę role, ale (...) Najbliższy termin: 2025-09-18 - 2025-09-19 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1650.00 zł 2029.50 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Management 3.0 – Fundamentals Workshop - szkolenie One Step UpOne Step Up Sp. z o. o.Celem szkolenia z zakresu Management 3.0 – Fundamentals Workshop jest uświadomienie różnic pomiędzy pryncypiami w różnego rodzaju podejściach do zarządzania, rozwijanie kompetencji menedżerskich zgodnie z najnowszymi trendami, Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-10 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1900.00 zł 2337.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia zarządzanie zespołem Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.